Forum Planety-Divinity Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Prawie jak Nśm. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
solarze1
Początkujący


Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/6

PostWysłany: Nie 21:33, 28 Gru 2008 Powrót do góry

Fajny bug spróbujcie:
Otóż to prawie jak nśm.
Potrzebne jest:
-Trochę jedzenia
-Skill Pozornej śmierci
Jak to masz to robisz tak. Po śmierci jesz troche i ładuje ci sie życie używasz skilla i wstajesz!!!!! Very Happy Very Happy
Zobacz profil autora
Pacojana
Moderator


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia

PostWysłany: Nie 23:10, 28 Gru 2008 Powrót do góry

1.Bolą oczy od patrzenia na błędy. Jeżeli robisz je specjalnie to zaprzestań, jeśli nie polecam "Mój Pierwszy Słownik Ortograficzny" może i dziecinny ale jakże pomocny.
3.Przydatny trick zwłaszcza na początku.
Zobacz profil autora
Sir Gard
Eksterminator Orków


Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 392 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 12:36, 29 Gru 2008 Powrót do góry

a co się stanie jak tak zrobię? bo nie mam możliwości sprawdzenia własnoręczne ;/
Zobacz profil autora
Pacojana
Moderator


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia

PostWysłany: Pon 15:32, 29 Gru 2008 Powrót do góry

Regenerujesz życie. Padasz skillem w krytycznej sytuacji, uzdrawiasz się i wstajesz.
Zobacz profil autora
Sir Gard
Eksterminator Orków


Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 392 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 13:01, 30 Gru 2008 Powrót do góry

to już lepsze są mikstury ;p
Zobacz profil autora
Pacojana
Moderator


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia

PostWysłany: Wto 13:20, 30 Gru 2008 Powrót do góry

Nie zawsze się je ma. Poza tym żeby ich użyć trzeba się zatrzymać choć na sekundę a pozorna śmierć zatrzymuje wszelkie ataki wrogów.
Zobacz profil autora
Sartorius
Shadow Elf


Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav

PostWysłany: Wto 22:10, 30 Gru 2008 Powrót do góry

No fakt, ale jest jeszcze taka sprawa, że jeżeli ktoś używa pozornej śmierci wtedy, kiedy nie ma mikstur to nie zbyt duża to dla niego nadzieja, bo wrogowie po zabiciu nie rozchodzą się, więc i tak nie ma zbyt dużo czasu na atak z zaskoczenia / ucieczkę.
Zobacz profil autora
Pacojana
Moderator


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia

PostWysłany: Śro 0:19, 31 Gru 2008 Powrót do góry

Nie? Mi orkowie trochę się ruszyli i mogłem uciec.
Zobacz profil autora
macio
Pogromca Gargulców


Dołączył: 05 Maj 2006
Posty: 575 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 3:31, 31 Gru 2008 Powrót do góry

Tutaj powstaje pytanie:

Po co ładować w skille pozwalające spier*alać od przeciwników,po godzinie oczekiwania, aż się odsuną, jak najbardziej się da, jak można ładować w skille pozwalające ropier**lić ich w dwie sekundy? : >

btw. przydał by się pkt w regulaminie ograniczają wymiary sygnaturek, bo jak widzę, że ktoś pisze posta z jednym zdaniem, a jego sygna jest na całą stronę, to mnie normalnie *** strzela.

pod *** możecie podstawić dowolny wyraz


Ostatnio zmieniony przez macio dnia Śro 3:32, 31 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pią 20:34, 23 Sty 2009 Powrót do góry

//Move Kosz//
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)