Forum Planety-Divinity Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Przeciwnicy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sartorius
Shadow Elf


Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav

PostWysłany: Pią 13:03, 14 Lip 2006 Powrót do góry

Jak się chce to można... Nie ważne, co. Ale mi się wydaje, że zamrożenie to jednak kiepski czar, bo krótko działa.
Zobacz profil autora
Sieter
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)

PostWysłany: Pon 21:16, 17 Lip 2006 Powrót do góry

Tak, zamrożenie by był cudownym czarem.. ale fakt, trwa zdecydowanie za krótko.
Zobacz profil autora
Sartorius
Shadow Elf


Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav

PostWysłany: Wto 9:55, 18 Lip 2006 Powrót do góry

Jeszcze jedno jest głupie. Gdy taki na przykład ork się odmrozi, to on powinien ledwo co zipić, a nie lata sobie, jak gdyby nic się nie stało.
Zobacz profil autora
Sieter
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)

PostWysłany: Śro 21:45, 02 Sie 2006 Powrót do góry

Co do tego to eee.. chyba nie w żadnym rpgu nie spotkałem sytuacjo o której mówisz, ale faktycznie przeciwnik po zamrożeniu mógłby być znacznie słabszy.
Zobacz profil autora
lukasz
Gość




PostWysłany: Sob 12:47, 05 Sie 2006 Powrót do góry

Witamy w serwisie Planeta-Divinity.xt.pl


<powrót>
Akt I:
Krótkie wprowadzenie:

Nauczyciele - postacie, które odblokują nam (za pieniądze) niedostępne gałęzie umiejętności.
Handlarze - postacie, z którymi możemy pohandlować, naprawić coś, pogadać

1. Death Knight (Twoje drugie wcielenie Smile))
2. Mad Prisoner (szalony więzień)
3. Edmont (nauczyciel)
4. Skull (gadająca czaszka)
5. Fergus (główny kat)
6. Plox (sługa Fergusa)
7. Weak Prisoner (umierający więzień)
8. Duch (neutralny, można pogadać)
9. Horex (handlarz)
10. Odox (nauczyciel)
11. Taxlehix (nauczyciel)
12. Weapon Officer (nauczyciel, handlarz)
13. Military instruktor (nauczyciel)
14. Military Merchant (handlarz)
15. Medical Officer Amon (handlarz)
16. Drill Officer (nauczyciel)
17. Champion Archer (mistrz łucznictwa)
18. Rupert (nauczyciel)
19. Laurel (potrzebny do wykonania zadania)
20. Ounox (potrzebny do wykonania zadania)
21. Military Cook (handlarz)
22. Rashax (potrzebny do wykonania zadania)
23. Kegan (pilnuje kwatery nieobecnego Generała Bram)

Wszystkie te postacie spotkacie w Cytadelach I-X
Sieter
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)

PostWysłany: Nie 8:46, 06 Sie 2006 Powrót do góry

Łukasz zarejestruj się i pisz jako zarejestrowany. Masz czas 3 dni, po tym czasie kasuję te posty (swój teżWink
Zobacz profil autora
Sartorius
Shadow Elf


Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav

PostWysłany: Wto 8:56, 08 Sie 2006 Powrót do góry

Jeżeli mnie nie zrozumiałeś, to chodzi mi o to, że czar zamrożenia też powinien odberać punkty żywotności. Też się z tym nie spotkałem w żadnym erpegu, ale przyznasz chyba, że można by to zmienić.
Zobacz profil autora
Tedar
Początkujący


Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 10:25, 08 Sie 2006 Powrót do góry

ależ przecierz czar zamrożenia odbiera życie , o... tak! I znów nie doceniłeś MAGII Synu! ......Smile......
Zobacz profil autora
Sartorius
Shadow Elf


Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 1635 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Breslav

PostWysłany: Wto 11:03, 08 Sie 2006 Powrót do góry

Po co zamrażać, skoro możesz walnąć go z miecza w czaszkę ipo sprawie? A on nawet nie zdąży Cię usiec.
Zobacz profil autora
festus
..::Wybraniec::..


Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1288 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Wto 14:28, 08 Sie 2006 Powrót do góry

Nie na każdego wystarczy jeden cios
Zobacz profil autora
cumeel
Moderator


Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 15:43, 28 Sie 2006 Powrót do góry

Demi napisał:
trudne były demony w Yuthul Gor Cool

Jak dla mnie to te demonki były łatwiutkie ok. 45 levelu miałem i łatwo szły prawie mnie nie trafialy Smile
Sami wiecie Sieter i Sartoriusie, że gdyby zamrożenie trwało dłużej, to byłoby za łatwo, a na 5 levelu ten czar trwa całkiem długo Very Happy
A ponadto trochę więcej wyobraźni Razz Wink. W czasie gdy trwają efekty zamrożenia(ork stoi w miejscu) ork wraca powoli do siebie i dlatego się nie rusza tylko stoi w miejscu i nie atakuje.
Pozdro
Zobacz profil autora
festus
..::Wybraniec::..


Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1288 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Pon 17:15, 28 Sie 2006 Powrót do góry

Ekhm, skorzystaj łaskawie z opcji "edytuj".
Dziękuję.
Zobacz profil autora
cumeel
Moderator


Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 19:27, 28 Sie 2006 Powrót do góry

Ups przepraszam
Jak posta wysyłałem za pierwszym razem, to wyskoczył jakiś błąd i że admin został o nim powiadomiony i myślałem, że ten nie był wyedytowany, a nie wpadłem na to, żeby sprawdzić jak jest... i wysłałem drugi raz.
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Nie 11:29, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

ostatnio zaczeły mnie wkurzać Demony.... te w Yuthul Gor... normalnie szlag mni trafia jak okrazy mnie takich 20 a ja sam biedny z moim przywołanym rycerzem nawalamy w nie bez końca.... mimo że łatwy przeciwnik to wkurzyć jednak potrafi...
cumeel
Moderator


Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 18:59, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Niedawno skończyłem grać na trudnym poziomie i byłem ciekawy na czym ta trudność polega. Okazało się, że m. in. niektórzy zwykli przeciwnicy są trudniejsi niż by się mogło wydawać. Co śmieszniejsze część z nich ma zwykłe statystyki, a część mocno zawyżone. Parę razy nadziałem się i grać trzeba było od nowa, bo po jednym ciosie takiego wypasionego przeciwnika schodziłem ze świata nawet, gdy byłem na równym poziomie, a często i będąc na wyższym. Tacy przeciwnicy mają jakieś 10 razy więcej życia niż powinni mieć normalnie i zadają kilka razy większe obrażenia.
Tacy przeciwnicy to:
Arrow większość szkieletów strażników, stalowych strażników i specjalnych szkieletów strażników
Arrow szkielet mag, który jest za drzwiami, które otwieramy dźwignią na drugim poziomie katakumb pod Aleroth
Arrow niektóre z ghuli i ich bardziej zaawansowanych form
Arrow większość jeśli nie wszyscy wielcy orkowie
Arrow ork dobosz tuż za mostem na rzece, sklepałem go jak miałem powyżej 30 poziomu dwuręcznym mieczem i też miałem problem, bo dużo miał tego życia i się regenerował
Arrow spora część gigantycznych orków i kilku elitarnych wodzów orków
Arrow kilku liczów: ten z kościoła, kilka w lochach Iony, na szczęście one nie zadawały dużych obrażeń, miały tylko dużo życia
Arrow większość stalowych władców, bardzo denerwujący przeciwnik nie dość, że sam silny to jeszcze przywoływał i były momenty, że 20 przyzwanych szkieletów na całkiem wysokim poziomie mnie goniło; ciężko było sobie poradzić z nim na 30 poziomie i poszedłem tam pod koniec ok. 40 a i tak nie było łatwo na najniższym poziomie lochów Iony.
Arrow niektóre olbrzymie pająki np. ten który jest w katakumbach
Arrow zmutowane leśne pająki w Mrocznych kniejach. chyba wszystkie
Arrow część jaszczurów magów, ten, który jest w kanałach pod Rivertown, sporo takich w kanałach pod Verdistis i kilka w Mrocznych Kniejach
Arrow jaszczury gromu, dużo życia, ale na szczęście przy odpowiedniej odporności na prąd nie zadają obrażeń Razz
Arrow większość jeśli nie wszystkie zombie z Przekletego Opactwa, wszystkie mroczne zombie z cmentarza, przy którym wychodzimy z lochów Iony, mroczny zombie w krypcie na cmentarzu , gdzie zabijamy Jake'a, a mroczne zombie w mrocznych kniejach są zwyczajnego poziomu trudności
Arrow widmowy władca na cmentarzysku elfów, wokół Czarnego Jeziora zwyczajne
Arrow upiory w lochach Iony
Arrow wszyscy wodzowie chochlików
Arrow smoczy jeźdźcy w Yuthul Gor, zadają stosunkowo niewielkie obrażenia, ale mają dużo życia i zamrażają, nadziałem się na 4 na raz i kilka miksturek ubyło... Wink
Arrow wszystkie piaskowe potwory i piaskowe diabły, schodziłem po 2, 3 ciosach mimo, że miałem 1400 życia Exclamation
Arrow wszyscy strażnicy w siedzibie Czarnego Kręgu, tam jest chyba jakiś błąd bo część z nich nie atakuje, a jeśli już atakują to nie trafiają, ten błąd dotyczy też gargulców
Arrow władcy śmierci, też wystarczały im 2, 3 ciosy do zabicia mnie przy 1400 jednostek życia
Arrow większość królów trolli
Możliwe, że o kimś zapomniałem, bo piszę to z pamięci. Dodatkowo miałem śmieszne wrażenia na koniec gry: trudniej było mi pokonać takiego piaskowego potwora, czy diabła, czy władcę śmierci (więcej obrażeń musiałem zadać) niż któregoś z członków Czarnego Kręgu, czy Demona Kłamstw Laughing


Ostatnio zmieniony przez cumeel dnia Pon 8:47, 18 Wrz 2006, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Lilou
Pogromca Gargulców


Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 509 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bydgoszcz-domek

PostWysłany: Nie 19:04, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Shocked Shocked Ale sie napisałeśSmile teraz to ja tez chyba zacznę grać na trudnym:) i sprawdze to wszystko Cool
Zobacz profil autora
cumeel
Moderator


Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 19:17, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Na pewno przyda się korekta Smile, a może i dodasz coś czego nie zauważyłem. Potem jeszcze sprawdzę w trofeach i dodam jakby co, pozdrawiam

---------------

No i zapomniałem o kilku przeciwnikach:
Arrow dwa wampiry, nie pamiętam jak trudne były na średnim poziomie, ale na pewno nie aż tak jak na trudnym, będąc na 30 poziomie schodziłem po jednym ciosie, trochę się musiałem z nimi namęczyć, bo ani w Mrocznej Jaskini, ani w piwnicy w Verdistis nie było miejsca na uciekanie, ale jakoś się udało Razz
Arrow kobieta zabójca w kanałach pod Verdistis, dużo życia, ale obrażenia w miarę normalne, więc nie była tak trudna Smile
Arrow wszyscy łotrzykowie w kanałach pod Verdistis, niestety sami zadają duże obrażenia, na poziomie 35 schodziłem po 2 ciosach, a na dodatek ich atak jest na odległość i dużo życia, na jednego takiego się nadziałem... Rolling Eyes
Zobacz profil autora
Arti
..::Wybraniec::..


Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 19:27, 19 Wrz 2006 Powrót do góry

A czy po skończeniu gry można zacząć grę tą samą postacią? Któryś z RPG'ów tak miał, że można było przenieść postać do gry na innym poziomie, ale wtedy podnosił się też poziom trudności przeciwników (to była chyba seria Jagged Alliance Wink)
Nie uważacie, że było by to fajne?
Zobacz profil autora
Pacojana
Moderator


Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1225 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wawcia

PostWysłany: Wto 19:31, 19 Wrz 2006 Powrót do góry

Jagged 2 jest zawalisty ale nie o tym mowa. W Biablo (Diablo 2) tak można.
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Śro 17:44, 20 Wrz 2006 Powrót do góry

hm offtop... konczymy odbiegac od tematu Cool
Alrik
Początkujący


Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 20:25, 22 Sty 2007 Powrót do góry

jak pierwszy raz grałem i dopiero co wyszedłem z wioski uzdrowicieli strasznie wkurzały mnie węże pajączki i osy. Bohater nie mógł w nie trafić a ich kilku rozwala mnie trucizną.

Dzisiaj dowiedziałem się jak groźnymi przeciwnikami są Zombie. Zaatakuje taki i potem przez chwile trzepie bohaterem. Grrrr Smile
Zobacz profil autora
bubel75
Pogromca Gargulców


Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 470 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: ostrów wielkopolski (metropolia większa niż miami)

PostWysłany: Wto 12:57, 22 Maj 2007 Powrót do góry

ja nieznosze liczów 12 razy przeszłem dd a na te g####i nie znalazłem skutecznego sposobu oprucz wys. lvl
Zobacz profil autora
Diriel Nightmare
Początkujący


Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Zakuprze :)

PostWysłany: Sob 15:47, 04 Sie 2007 Powrót do góry

Ja raczej nie mam ostatnio kłopotów. Odkąd odkryłam przecudowną umiejętność "śmiertelny podarunek" nigdzie się nie ruszam bez gwardii przybocznej: dwóch skorpionów śmierci. A jak się zapowiada cięższa walka, to wypuszczam resztę towarzystwa i rozkręcamy imprezę. Chociaż przyznam że z Liczami też miewam problemy... i denerwują mnie Szalone Szkielety.
Zobacz profil autora
Jansis
Pogromca Gargulców


Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Między Pruszkowem a Magdalenką 8D

PostWysłany: Sob 19:25, 04 Sie 2007 Powrót do góry

Hghrrr...!!! Gdy słyszę o Szalonych Szkieletach biała złość mnie bierze! Nienawidzę ich!!!!!! Są najgorsze, a za nimi licze. Górskich trolli też nienawidzę! Chwila, zaraz się uspokoję... mmm... No dobra, już jestem spokojna Smile
Zobacz profil autora
cumeel
Moderator


Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 12:08, 05 Sie 2007 Powrót do góry

Z tymi szkieletami faktycznie problem... mają wysoki współczynnik trafienia i jak kilka takich dopadnie słabszą postać to niewesoło.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)