Forum Planety-Divinity Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Kolejne błędy :( Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość





PostWysłany: Wto 11:54, 11 Kwi 2006 Powrót do góry

Tulkas napisał:
Patch jest na naszej stronie w dziale download jakby ktoś nie wiedział...


nio nareszcie... takze uwazam ze temat związany z patchem za zamknięty.. Wink
Tulkas
Pogromca Demonów


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 711 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Wto 13:04, 11 Kwi 2006 Powrót do góry

No i muzyka jest =] Przydałby się na forum Dział techniczny [Poza tematem] gdzie każdy mógłby się wypowiedzieć co warto zmienić na stronie.
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Wto 15:11, 11 Kwi 2006 Powrót do góry

Tulkas napisał:
No i muzyka jest =] Przydałby się na forum Dział techniczny [Poza tematem] gdzie każdy mógłby się wypowiedzieć co warto zmienić na stronie.


cosik wykombinuje.... oftop sie robi... oj nie dobrze
Tulkas
Pogromca Demonów


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 711 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Czw 23:13, 13 Kwi 2006 Powrót do góry

Demi napisał:

już nie powiem kto się zajmuje działami divine divinity oprócz Tulkasa Very Happy Very Happy Very Happy

Heh dopiero teraz to zauważyłem. Jak to kto zajmuje się działem DD? Tulkas i jego krasnoludki (tylko czasem nawalają). Laughing
Mimo tego prosze koniecznie udokumentować ich działalnośc na stronie Exclamation Laughing
Żeby nie było offtopa: kolejny błąd: Kiedy skrzynia jest otwarta nic nie waży... Poza tym kiedy otworzymy skrzynię w jaskini wampira, zamkniemy ją i ponownie otworzymy, to przybędzie kilka przemiotów...
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pią 10:57, 14 Kwi 2006 Powrót do góry

Tulkas napisał:
Demi napisał:

już nie powiem kto się zajmuje działami divine divinity oprócz Tulkasa Very Happy Very Happy Very Happy

Heh dopiero teraz to zauważyłem. Jak to kto zajmuje się działem DD? Tulkas i jego krasnoludki (tylko czasem nawalają). Laughing
Mimo tego prosze koniecznie udokumentować ich działalnośc na stronie Exclamation Laughing
Żeby nie było offtopa: kolejny błąd: Kiedy skrzynia jest otwarta nic nie waży... Poza tym kiedy otworzymy skrzynię w jaskini wampira, zamkniemy ją i ponownie otworzymy, to przybędzie kilka przemiotów...


hehehe
Cytat:
tylko czasem nawalają
no tak... czasami Razz zart oczywiscie.. koniec OFTOPU !
Arti
..::Wybraniec::..


Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 16:28, 16 Kwi 2006 Powrót do góry

Wogóle zauważyliscie że denerwując Gadające drzewo w Kniejach macie ciągłą możliwość nabijania Experienca? Wysyła ono na Was szkielety piekielne - każdy za 9 tysięcy punktów. W sumie czemu nie, ale ja jakoś sumienia nie miałem aby to wykorzystać. NIE po to gram całe dnie by teraz w h mieć postać na maxa...
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Nie 19:30, 16 Kwi 2006 Powrót do góry

Arti napisał:
Wogóle zauważyliscie że denerwując Gadające drzewo w Kniejach macie ciągłą możliwość nabijania Experienca? Wysyła ono na Was szkielety piekielne - każdy za 9 tysięcy punktów. W sumie czemu nie, ale ja jakoś sumienia nie miałem aby to wykorzystać. NIE po to gram całe dnie by teraz w h mieć postać na maxa...


heheh.... nie bawiłem sie z drzewem..
Sieter
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)

PostWysłany: Nie 21:16, 16 Kwi 2006 Powrót do góry

Serio? Ciekawe Arti, wykorzystamy Twoją wskazówkę do działu na stronie Wink.
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pon 10:30, 17 Kwi 2006 Powrót do góry

Sieter napisał:
Serio? Ciekawe Arti, wykorzystamy Twoją wskazówkę do działu na stronie Wink.


hehe o tym samym pomysllem... ale taka sama sytuacja jest z tym duchem tzn z tym mieczem wbitym w kamien.... wkładasz wyjmujesz i wlczysz z duchem non stop... exp duuuuzo nabijesz Razz
Tulkas
Pogromca Demonów


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 711 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Pon 10:42, 17 Kwi 2006 Powrót do góry

Ja na początku myślałem że można do tej skały włożyć inny miecz ale nie da się. Wtedy mógłbym zachować ten dobry i duch nie zniszczyłby wioski. Szkoda że nie twórcy gry nie umożliwili takiej opcji.
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pon 10:47, 17 Kwi 2006 Powrót do góry

Tulkas napisał:
Ja na początku myślałem że można do tej skały włożyć inny miecz ale nie da się. Wtedy mógłbym zachować ten dobry i duch nie zniszczyłby wioski. Szkoda że nie twórcy gry nie umożliwili takiej opcji.


trzeba bylo sobie klonowac ten miecz hehe Razz
Ardemius
Początkujący


Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:44, 24 Kwi 2006 Powrót do góry

mnie tez wywala do windowsa podczas walki na ringu ale gram okurat magiem i walkę przegrywam!! Czyli tak czy siak wylądujesz na Pulpicie;-)
Zobacz profil autora
KRZYSIAK
Początkujący


Dołączył: 20 Kwi 2006
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 16:49, 26 Kwi 2006 Powrót do góry

Arti napisał:
Wogóle zauważyliscie że denerwując Gadające drzewo w Kniejach macie ciągłą możliwość nabijania Experienca? Wysyła ono na Was szkielety piekielne - każdy za 9 tysięcy punktów. W sumie czemu nie, ale ja jakoś sumienia nie miałem aby to wykorzystać. NIE po to gram całe dnie by teraz w h mieć postać na maxa...



Sprawdzałem to i nic z tego. zabiłem parę szkieletów potem parę zombie powychodziło z gleby i nic. praktycznie nic nie nabiłem .a drzewo stało się tylko neutralne.
Zobacz profil autora
Arti
..::Wybraniec::..


Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 22:29, 26 Kwi 2006 Powrót do góry

Dziwne...Może po kilku truposzach znowu zagadaj z drzewcem a jak to nie pomoże to odejdź kawałek i wróć za chwilkę...
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Nie 10:05, 07 Maj 2006 Powrót do góry

Arti napisał:
Dziwne...Może po kilku truposzach znowu zagadaj z drzewcem a jak to nie pomoże to odejdź kawałek i wróć za chwilkę...


no bo trzeba znowu z nim pogadac.. wtedy znowu wypusci swoich truposzy
Arti
..::Wybraniec::..


Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 15:53, 07 Maj 2006 Powrót do góry

Wogóle fajne jest to sformułowanie - truposze. Takie kilmatyczne i pasuje do sytuacji Rolling Eyes Ciekawe jak dosłownie brzmi to słowo w języku angielskim - Coprse man? Very Happy
Zobacz profil autora
Sieter
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)

PostWysłany: Nie 17:14, 07 Maj 2006 Powrót do góry

Coprse man - to by się chyba odnosiło do trupów płci męskiej (jeśli takie są)..
a z resztą niewiem Cool .
Zobacz profil autora
festus
..::Wybraniec::..


Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1288 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Nie 17:19, 07 Maj 2006 Powrót do góry

Czyli corpse woman oznaczałoby truposzka Wink
Zobacz profil autora
Sieter
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)

PostWysłany: Nie 18:42, 07 Maj 2006 Powrót do góry

No w każdym bądz razie jakoś tak (jeśli trupy maja płci;).
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pon 20:25, 08 Maj 2006 Powrót do góry

Sieter napisał:
No w każdym bądz razie jakoś tak (jeśli trupy maja płci;).


heheh,... patrze a w dd2 sa odmiany... truposz kobieta, truposz mężczyzna, hehehe... Razz Razz Wink
Arti
..::Wybraniec::..


Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 687 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 23:55, 08 Maj 2006 Powrót do góry

Heh brakuje jeszcze dziecię - truposz. Kto wie - może przedstawicielstwo Larian Studios wysyła na przeszpiegi swego tłumacza aby zobaczyć jakie też pomysły mamy Wink
Zobacz profil autora
Sieter
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)

PostWysłany: Wto 6:28, 09 Maj 2006 Powrót do góry

Heh, wszystko możliwe. CIEAKWE CZY MAJA JAKIEGOŚ POLSKIEGO TŁUMACZA Wink.
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Wto 15:06, 09 Maj 2006 Powrót do góry

Sieter napisał:
Heh, wszystko możliwe. CIEAKWE CZY MAJA JAKIEGOŚ POLSKIEGO TŁUMACZA Wink.


skoro doszli i zobaczyli że ansza strona i wkład w nią jest ogromny.. to zapewne mają kogoś kto zna trochę j. polski i w miarę tłumaczy o czym gadamy... Wink kurde... osiągamy coraz to lepsze sukcesy... a to dopiero początek... przed burzą DD2
Sieter
Administrator


Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 1646 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Trzebuska (Gdziekolwiek to jest, to daleko od Ciebie :D)

PostWysłany: Wto 20:16, 09 Maj 2006 Powrót do góry

Byc może polak pracuje w Larian??! Możliwe choć w większości to belgijskie strudio to wszystko jest możliwe Wink.
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Wto 20:49, 09 Maj 2006 Powrót do góry

Sieter napisał:
Byc może polak pracuje w Larian??! Możliwe choć w większości to belgijskie strudio to wszystko jest możliwe Wink.


zaskoczyłes mnie tym postem... bardzo mozliwe.. ale procentowo to ze polak jest w składzie larian jest 2%.... ale zawsze jest to realne Wink
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)